Apple продала мільйон "розумних" годинників за добу

10 квітня, в день початку прийому попередніх замовлень на "розумні" годинники Apple Watch, в США заявки на новинку оформили понад 957 тисяч чоловік. Так підрахувала аналітична фірма Slice Intelligence, опитавши близько дев'яти тисяч перших покупців i-пристрою. Офіційні цифри компанія Apple не розголошує.

Найбільшою популярністю, за даними Slice, користувалася найдешевша, "спортивна" модель Sport (від 349 доларів). Її купили 62% опитаних. Середній чек, згідно зі звітом компанії, склав $ 503,83. Багато покупців, що вибрали більш дорогий корпус з нержавіючої сталі, захотіли зекономити на ремінці. Так, більше третини віддали перевагу найдоступнішому спортивному браслету з фторопласту, причому найбільш популярним виявився чорний колір.

Незалежно від моделі, Apple Watch або Sport, в основному купували годинник з 42-міліметровим корпусом. Таку відповідь дали 72% опитаних. Більш компактний, 32-мм варіант зазвичай купували разом зі "спортивною" моделлю.

Велика частина (40% респондентів) купила смарт-годинник Apple в алюмінієвому корпусі кольору "сірого космосу". 34% вибрали нержавіючу сталь, 23% - алюміній срібного кольору. Apple Watch чорного кольору з "нержавійки" купували найменше (всього 3%).

За даними Slice, 72%  які купили годинник, за останні два роки також придбали інші продукти Apple - смартфон, "мак" або iPad. Близько 21% опитаних замовили iPhone 6 або 6 Plus кілька місяців тому.

Apple Watch, попередні замовлення на які стартували в п'ятницю, були розкуплені за кілька годин. Поставок нових моделей, згідно з офіційним інтернет-магазином Apple, доведеться чекати як мінімум 4-6 тижнів. У США, наприклад, "версію" Edition з рожевого золота привезуть не раніше липня. А в Японії деякі моделі доведеться чекати шість і більше місяців.