Умови обслуговування

Сервісна процедура

Умови сервісного обслуговування замовника

1. Клієнту надається право на безоплатний гарантійний ремонт протягом гарантійного терміну, заявленого продавцем на цей тип товарів та зазначеного у гарантійному талоні. Введення фірмою нових гарантійних термінів певних виробів немає зворотної сили, тобто, терміном гарантії на виріб є період гарантії, встановлений на момент покупки.

2. Гарантія надається конкретній особі (покупцю), і претензії з боку третіх осіб не розглядатимуться. При придбанні товару покупець має самостійно перевірити комплектність та фізичні ушкодження товару, після придбання, претензії щодо комплектності та фізичних несправностей фірмою не приймаються.

3. Прийом товару на гарантійне обслуговування здійснюється лише у сервісному центрі фірми за умови дотримання клієнтом наступних умов:

  • Наявність печатки компанії продавця на гарантійному талоні із зазначенням моделі, серійного номера та гарантійного терміну виробу;
  • Наявність повної комплектації на цей виріб (список комплектації вказаний в інструкції з експлуатації);
  • Зовнішній вигляд виробу повинен відповідати його зовнішньому вигляду на день продажу (збереження пломб та наклейок виробника (продавця), читабельність серійних номерів, відсутність подряпин, потертостей, фізичних пошкоджень та забруднення), відсутність усередині сторонніх предметів та комах;
  • Наявність заявленої несправності на конкретний виріб.

4. Вироби із зазначенням несправностей загального характеру – “глючить” тощо. у гарантійний ремонт не приймаються.

5. У виняткових випадках фірма залишає у себе право продовжувати термін гарантійного ремонту до 30 днів.

6. Гарантійний термін продовжується на час перебування у сервісному центрі.

7. У разі неможливості здійснення гарантійного ремонту клієнту видається аналогічний товар, який не поступається за своїми технічними характеристиками придбаному виробу, а за відсутності такого здійснюється повернення коштів за найменшою ціною обраної за критеріями, що задовольняють такі умови:

  • Ціна останньої угоди;
  • Ціна поточного прайс-листу;
  • Ціна товару не гіршого за технічними характеристиками.

Примітка: Заміна (повернення грошей) проводиться за наявності виробів, супутніх аксесуарів, фабричного упакування. І за дотримання “п. 3” цих правил.

8. Доставка товару на гарантійне обслуговування здійснюється клієнтом власним коштом.

За більш детальною інформацією звертайтесь до наших спеціалістів.

Обмеження відповідальності компанії

Компанія не несе відповідальності:

  • За несумісність придбаного товару з іншими виробами, як на програмному, так і на апаратному рівні, і не відшкодовує шкоду, заподіяну клієнту подібною несумісністю;
  • За прямі чи опосередковані збитки, є результатом використання послуг і продукції фірми, як втрата прибутку чи доходу, простої устаткування, псування програмного забезпечення, втрата даних, вартість заміни.

Гарантія та інші зобов'язання не поширюються на:

  • Усі витратні матеріали (картриджі, тонери);
  • Змінні носії інформації (дискети, CDR та CDRW диски), Вентилятори;
  • Килимки та аксесуари;
  • Мережеві фільтри, кабелі, перехідники, шлейфи;
  • Батареї живлення та акумулятори (в т.ч. на материнських платах);
  • програмне забезпечення, конфігурацію параметрів операційної системи;
  • COM, LPT, PS/2, VideoIn-VideoOut контролери, т.к. вихід з ладу даних пристроїв можливий тільки через порушення правил їх експлуатації.

Товари вищезгаданої групи обміну та поверненню не підлягають.

Негарантійні випадки

Виріб не приймається за гарантією і безкоштовний ремонт не провадиться у таких випадках:

  • При порушенні пломб, наклейок, стікерів виробника, виявлення слідів їх переклеювання або ремаркування;
  • За наявності механічних, електротехнічних, хімічних пошкоджень поверхні або компонентів виробу та комплектності (видимі зміни компонентів, здутості, відколи, вм’ятини);
  • Також за наявності пошкоджень, спричинених використанням нестандартних витратних матеріалів та запчастин;
  • Пошкодження на корпусі HDD або інших комплектуючих та виробів, що вимагають дбайливого поводження, які можуть бути витлумачені як сліди удару;
  • Порушення герметичності блоку дисків та головок HDD (порушена цілісність стрічки гермозони);
  • “Підірвані” мікросхеми на платі контролера HDD або на М/В, що є прямим наслідком порушення правил експлуатації (неправильність підключення, подача неправильної напруги живлення, “гаряче” підключення, зневага правил електростатичної безпеки тощо);
  • У гарантійному талоні було внесено зміни чи виправлення, не завірені печаткою та підписом продавця чи спеціаліста технічного відділу;
  • За наявності слідів стороннього втручання чи виконання ремонту сторонніми особами чи неуповноваженими сервісними центрами;
  • У разі потрапляння всередину виробу сторонніх предметів, рідин, комах;
  • Внаслідок внесення змін до конструкції виробу;
  • Внаслідок збитків, спричинених невідповідністю Державним технічним стандартам та нормам живильних, телекомунікаційних, кабельних мереж, зокрема, – відсутність загального заземлювального контуру;
  • Виріб було пошкоджено під час транспортування (зберігання, якщо виріб не одразу вводився в експлуатацію).

У кожному конкретному випадку спеціаліст технічного відділу визначає, чи були порушені правила експлуатації, транспортування та зберігання виробу. У будь-якому разі ми завжди приймаємо сторону Клієнта і намагаємося максимально вирішити всі питання.